صادق گودرزي به فينال المپيك رسيد
 
جهان تنیس
 
 

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان با برتری در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن موفق شد به دیدار فینال این وزن راه یابد تا ضمن قرار گرفتن در آستانه کسب اولین مدال طلای کشتی آزاد، ورزش ایران را صاحب دهمین مدال در المپیک سی‌ام کند.
  رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده و صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دورهای دوم و سوم مقابل ترزی‌یف از بلغارستان و تیگی‌یف از ازبکستان، در مرحله نیمه‌نهایی هم از سد نماینده مجارستان گذشت و به فینال رسید.

در وقت نخست گودرزي با زيرگيري بي نقص خود به پاهاي حريف رسيد و يك امتياز گرفت و در ادامه با تكرار اين حركت دومين امتياز را نيز به دست آورد.

 

در وقت دوم باز هم زيرگيري هاي گودرزي ادامه پيدا كرد و يك امتياز گرفت. در ادامه باز هم گودرزي زير گرفت و حريفش را به بيرون از تشك برد و امتياز دوم را گرفت.

در دیگر دیدار نیمه نهایی دو قهرمان جهان یعنی سارگوش روس و باروفس آمریکایی به مصاف هم رفتند که کشتی گیر پرقدرت آمریکایی موفق شد 2-1 پیروز شود و در فینال حریف صادق گودرزی شود.

فینال المپیک لندن در واقع تکرار فینال جهانی 2011 استانبول است که در آنجا باروفس آمریکایی با پیروزی برابر گودرزی قهرمان جهان شد.

دیدار فینال بنا بر اعلام سایت رسمی مسابقات ساعت 23:20 به وقت تهران برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ماریا شاراپووا - Мария Юрьевна Шарапова ویکتوریا آزارنکا - Вікторыя Азарэнка, Азаранка چند عکس از جوکوویچ در مسابقات مسترز قهرمانی جوکوویچ در مسابقات مسترز لندن جوايز تور حرفه اي تنيس مردان 2012 اعلام شدند بازی فدرر و نادال در میان شمع ها !!!!!! federer and nadal among the candles!!! راجر فدرر، مردی برای تمام اسپانسرها عکس عجیب از دیده شدن روح در استادیوم فوتبال! فدرر در لباس شماره 10 تیم ملی برزیل!!! بزرگترين راكت‌تنيس جهان +عکس بازی‌های پارالمپیک بوریس بکر معروفترين و جالب‌ترين نقل قولهاي المپیک بوسه قهرمان المپیکی بر دست مادر تلخ و شیرین المپیک لندن برای ایران جایگاه نهایی ایران و آخرین نتیجه رنکینگ مدال المپیک ۲۰۱۲ لندن عکس ها و تصاویر اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ لندن
پيوندها
ثبت دامنه">افزایش آمار

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان تنیس و آدرس tennisworld.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان